onsdag 1 april 2009

Tråkiiigt!



Nu har man jobbat färdigt för idag och ätit middag, ska väl hoppa in i ducshen nu oxå hade jag planerat sen blir det dega framför fotbollen kan jag tänka mig,
Imorgon funderar jag på att ta mig in till stan eller farsta det tråkiga är då att jag ska åka själv..
Men känner att jag måste röra på mig är så trött och ledsen på att bara sitta här och inte ha något att göra man kan nästan tro att jag är 60 år och inte orka göra nåt
Så nu får det vara nog kan inte bara Sluta leva mitt liv haha..!!!
Ihelgen blir det kanon väder men jag ska jobba hela helgen fUCK IT! Så får helt enkelt njuta någon annan dag..
Längtar så till nästa helg då ska vi åka och ÄNTLIGEN träffa mamsen och pappsen<3<3
Saknar dem jämt så otroligt mycket, Livet hade vart så mycket bättre med dem här med mig. Men vem vet En vacker dag så kanske vi bor nära varandra Igen.. Som förr.

1 kommentar:

MissAlexsandra sa...

hej min lilla knäppis :) va gör du ? :) kan du inte logga in på msn ?