torsdag 2 april 2009

Namn?

Har nu legat i sängen med isak och pratat om namn till lillen och vi har kommit på massvis med fina namn men vi får helt enkelt se:)
Var i Farsta innan och handlade lite gulligt till lillen så skojigt att köpa kläder osv till han:))

Imorgon fredag ska jag jobba kväll sen hade jag tänkt mig att ha en kväll för mig själv eftersom Isak Ska hem till sina gamla arbetskollegor istället för att bara glo ska jag Hyra mig en film och gotta i mig massa gott sen ligga i sängen och mysa för mig själv...
Först känndes det jätte tråkigt när han skulle iväg men tro det kan vara bra för mig och spendera lite tid med mig själv och ingen annan, Och ska lära mig att allt handlar inte bara om vad jag vill jämt haha. Han kommer ju ändå hem på kvällen ändå så vakna upp jämte min älskling får jag alltid göra..
Tänkte lägga upp liten bild på dagens Inköp!

Men på lördag har älsklingen lovat mig att vi ska på bio den nya fast and the faurous eller hur det stavar tänkte till och med boka dem nu=)


1 kommentar:

MissAlexsandra sa...

guud vilka söta kläder du har köpt :) har också köpt dom hakklapparn :P hehe , märks att vi är syskon <3

LOVE U .