torsdag 23 april 2009

Go Kväll

Hej folket!

Sitter nu här vid datorn och glor tänkte skriva lite innan jag ska lägga mig=)
Har ännu inte fått något svar om lägenheten, Kommer väl antagligen imorron.
På jobbet gick tiden förvånat fort faktiskt. Bara imorron kvar sen är man ledig hela helgen riktigt skönt måste jag verkligen säga behöver det oxå. Men vad som händer i helgen vet jag faktiskt inte har inte så mkt kontroll över helgen vi får se. Struntar faktiskt i vad som händer huvudsaken är att jag är ledig. Imorgon jobbar jag morgon pass vilket är skönast på fredagar.
Brukar vara mycket folk oxå då så tiden springer oftas iväg. sen är det löning oxå jippi

Ikväll kommer sis pojke hem från egyptien Hoppas han har haft riktigt skojigt, Min syster är dock riktigt glad nu att han kommer hem stackaren har saknat han så..

Nu ska jag titta lite på tv innan det blir sängdags..

Ses Imorron Peeps.

Inga kommentarer: