torsdag 16 april 2009

bvc


Kom nyss hem från bvc Där allt gick jätte bra=) bebbens hjärta slog jätte bra, Jag ligger lite över normal kurvan på hur livmodern växer fast fortfarande inom det normala gränserna så det var absolut ingen fara utan helt okej=) Dock fick jag nu börja äta järntabletter mitt blod låg i 129 sist jag var där vilket var jätte bra fast nu låg det bara i 109 men var normalt för en som är gravid.

Som sagt allt gick jätte bra=) ska nu tillbaka den 6 maj, sen blir det tätare altså varannan vecka fram till förlossningen.


Känner mig helt slut i kroppen vet inte hur länge jag orkar bära mig haha ryggen säger ifrån nu.
Inte långt kvar tills jag ska börja gå hemma ska verkligen bli jätte skönt
behöver verkligen få ta det lungt magen växer för fullt och kroppen blir allt tröttare...


Ikväll blir det FOTBOLL =) Kalmar kommer få tokspö kan jag bannemej lova=) kan tippa på en 2-1 till elfsborg;)


Synd att familjen sitter i borås vi får heja på olika håll =)

Inga kommentarer: