söndag 26 april 2009

Helg uppdatering

Tjena Peeps!

Tänkte en lite uppdatering om helgen min...

Fredag:
Då slutade jag jobba kl 13.00 då åkte jag och Isak till globen där vi gick runt och kollade lite.
Sedan hittade vi en jätte häftig Thairestaurang med tuk tuk och hela köret hehe. där satte vi oss Och älsklingen fick sig en Chang om han blev glad haha Medans han pimplade massa sånna fick jag nöje mej med Cola hehe.. Sedan kom Adde och höll oss sällskap. Jag åt jätte god mat biff i örtås med grönsaker och ris loving it=).. vi ska såklart tillbaka imoron och äta där. så medans mamma och pappa är i Thailand i jul så kan vi sitta där haha..=) vårat egna lilla Thailand.
Iallafall efter det åkte babe på innebandy träning medans vi kollade på fotboll hemma. efter ett tag kom Isak hem då drog vi till trevi för det ville ta en öl. Som sagt för mig blev det bara läsk haha. Kvällen slutade ganska tidigt vid kl 12 för vi skulle i väg på lördag morgonen..

Lördag:
Vaknade klockan 10.00 då fixade vi oss i ordning sedan åkte vi till Mimms och robban där ifrån åkte vi 3 bilar ut till hemming och Janets landställe på vämdö eller nära där i fallfall..
där ute grillade vi och spelade kubb och hade det jätte trevligt Hemming tog årets första dop Burr burr säger jag bara hahaha...
Dagen gick mot sitt slut och vid 6 -tiden åkte vi hem. Jag och älsklingen var helt slut vi käkade snabbmat från axels och glodde på tv en tag, Min kväll tog slut kl 22.00 då jag såklart somnade.!

Idag:
Lyser solen för fullt ännu varmare än igår så ville inte ligga kvar i sängen så nu är jag uppe sen ca 1 timme tillbaka har duschat och haft mig. Älsklingen sover fortfarande ville inte väcka honom. Idag vill jag oxå hitta på något när det är så fint väder , så tråkigt och bara va likom.
Ikväll spelar pojken min innebandy match så den får vi inte missa. måste ju heja på min karl.=)
Imorgon ska man tillbaka till jobbet igen jippi hehe längtar tills i morgon får då får vi nog reda på om vi fick lägenheten eller inte... hoppas verkligen tycker det är våran tur nu!
Nä nu blir det kanke kaffe och en macka ;) förhoppnings vis vaknar gubben snart...

Lite bilder från lördagen!






Inga kommentarer: