onsdag 10 juni 2009

Tjolahopp

Tjena Fan nu slappar jag i soffan hehe . Har städat lite och skalat potatis till maten jag ska laga sen, Idag ska vi äta potatis och fiskbullar Nam Nam fillebabba. Har en jävla halsbränna så jag blir tokig ju haha Samarin har likom blivit min nya favorit dryck ;) Villken sekund som helst kommer baby hem från jobbet saknar han hela tiden.<3<3
Ikväll blir det fotboll ju Sverige-Malta Nu får vi fan se till och vinna denna mongo match.
Snart slutar jag äntligen jobba längtar tills nästa onsdag.. Sen på onsdag kväll eller torsdag åker vi till mommy and daddy:)) och där ska vi fira midsommar.. kul=)
Usch vilket tråkigt väder det är ute. det bara regnar och regnar hela tiden så blir nog inte att man går utanför dörren idag heehee.

Lycka till ikväll Jamie hoppas du får en underbar kväll..<3<3

Inga kommentarer: