tisdag 16 juni 2009

TisdagKväll

Kom hem från jobbet för en stund sen och väntar nu på att isak ska höra av sig så jag kan börja med maten, Han jobbar över så blir senare än vanligt idag, Idag ska vi äta pasta och köttfärssås=) mums, Idag var det näst sista jobbdagen för min del och det gick hur bra som helst kollat lite på fotbollen som är på tv kul sverige vann med 5-1 i u21 em duktigt ;)
Imorgon ska jag tillbaka till mvc för kontroll ska bli kul och se hur allt är med mig och bebben i magen. längtar så nu , Fast mycket cirkulerar runt i skallen på mig hur allt kommer och bli vilken omställning vi kommer få i hemmet och hur allt kommer vara mellan oss med en liten knodd till i familjen, Kommer saker och ting bli annorlunda eller bli som förr innan jag blev gravid? Vi får vänta och se helt enkelt!!

Älskar dig Isak Något så enormt mycket ibland så det gör ont i mig!

Inga kommentarer: