tisdag 2 juni 2009

Strömavbrott

Idag har jag jobbat kväll Vilket kändes skönt att få sova ut lite..
Idag på jobbet kom älsklingen förbi så vi satt och pratade lite då plötsligt hela högdalen blev helt tyst haha paff som jag blev insåg jag snabbt att det var strömavbrott i hela högdalen inklusive vårat cafe hehe.. men efter en ca 10-15 min så kom strömmen tillbaka=) Sen var vi på coop för jag skulle köpa bakpapper osv för imorron ska jag baka kanelbullar på min lediga dag ska oxå på föräldrar kursen del 2 sen kl 15.00 ska jag till mvc på rutinkontroll.. Så imorgon blir det fullt upp
Till middag blev det snitzel med pasta och brunpepparsås riktigt gott. Snart ska jag ta mig en kopp kaffe och kolla på Desperate housewifes som börjar kl 9. så nu blir det mys mys med älsklingen framför tvn.

Bara 6 veckor kvar nu <3<3

1 kommentar:

MissAlexsandra sa...

Jag vill också ha lite kanelbullar , kan du baka några åt mig också ! :D