tisdag 9 juni 2009

Nu får det räcka!

Äntligen kom jag hem från jobbet riktigt skönt. Inatt har jag inte sovit alls mycket har haft så himla ont jävla förverkar, Pratade med bossen idag och sa nu att 1 vecka till sen får det räcka så den 17 juni slutar jag äntligen FINALLY!! Plus att jag jobbar inte helgen så det är extra skönt. sen ska jag ta hand om mig och ladda innför förlossningen. det är ju knappt 1 månad kvar nu till bebisen kommer. Tiden springer iväg, Imorgon är det sista delen av föräldrarkursen ska bli skoj.
Idag tänkte jag laga potatis och fiskbullar blev rikigt sugen på det innan så det blir dagens rätt..

I midsommar åker vi ner till BORÅS yeay ska bli skojigt och blir nog sista resan innan bebben kommer kan bli lite jobbigt sedan,

nu tänkte jag ta mig ett varmt bad innan jag börjar med tvätten.

Ciaaoo=)

Inga kommentarer: