tisdag 20 januari 2009

Serie Dagen:D

Varje Tisdag gör jag samma sak Jag laddar ner mina serier som jag ska se och nu sitter jag och väntar på att dem ska bli klara hehe Fint nördig jag är,
Som vanligt i morse gick jag upp och kissade vid 6 ungefär vilkket jag gör varje morgon nu när jag har blivit med barn kissar liksom hela tiden på natten men som sagt, när Jag skulle gå ut från toan stod isak där I mörkret Jag blev totallt vettskrämd tur att jag precis hade kissat annars hade jag gjort det då, Han skulle ju gå till jobbet, men jag hörde aldrig klockan ringa så just därför blev jag så himla rädd där kommer jag sover liksom lite halvt fortfarande hehe Herregud må jag säga, Men somnade om fort igen, hahaha nu Vet jag att jag lever iallfall, Idag vet man inte vad som händer hehe Väntar på att isak ska komma hem så vi kan pyssas lite hehe..

2 kommentarer:

Mrs J sa...

haha.. du e la för goo.. jäklar va ja garva... *tur att ja redan kissat för annars hade ja gjort de då* hahahah

KimMikaelaKarlsson sa...

hahaha:D