tisdag 6 januari 2009

Förändringen!


Tiden har liksom sprungit iväg har inte riktigt haft orken till att skriva något har vart så mycket nu oxå! Har nu varit rökfri i 6 dagar och känner mig riktigt stolt även älskling har oxå slutat så snällt av dej att göra det med mig!, Nu är det dags att börja tänka framåt i tiden och planera. vi ska även flytta till borås Förhoppningsvis nu eftersom vi måste skaffa oss eget och här finns det ingen möjlighet till det, Om nu allt går som det ska med isaks jobb osv. den 19.de ska man till mödrarvårdcentralen för inskrivning och undersökning. Allt känns så spännade och nytt för mig känner redan nu förändringen i min tillvaro. Okej att det är svårt att hålla mig borta från det saker jag gjorde mycket av Men, det är värt det. Även ifall allt känns som skit ibland och att jag inte har en aning om vad jag gett mig in på.!! men som sagt bara kämpa vidare med allt stöd från älsklingen är det inga problem han e ju lika glad som jag är:D Även ifall människor kanske anser att vi inte är redo för något sådant stort men vi tycker det och vi kommer att klara oss fint fint.! speciellt med all stöd från våra familjer.!
men det är lång väg kvar att vandra ett riktigt stort äventyr!! Jag känner mig så lyckligt lottad att ha min älskling i mitt liv:)))

2 kommentarer:

Mrs J sa...

Meeen älskling, att höra att du skriver med sån lycka e underbart :)
När ska ni flytta ner till västra?
Puss på dej. ja stog precis och sjöng i dushen för fulla muggar till "jag ringde från flen" hehe

KimMikaelaKarlsson sa...

Oh haha den låten brukar ju komma upp i ducshen haha:D Ja du e överlyclig:D vet inte riktigt än blir väl till våren:D