tisdag 20 januari 2009

Huvudvärk!!!!!!

Usch blir helt stöd på denna huvudvärk jag haft hela dagen.
Har precis kollat klar på top model 11 me like that tv show. Isak är på träning min hurtbulle hehe Känner mig lite hungrig haha OVANLIGT liksom Nä nu ska man inte vara elak mot mig själv, Undra vad man ska hitta på i morgon då:) vill göra något skoj inte bara sitta och ruttna här hemma Blä. Känner saknaden efter något eget Asså min och isaks egna lägenhet där vi kan göra vad vi vill ha våra mysiga kvällar Och hoppas verkligen det dyker upp något snart saknar vårat tid ihop då det bara vara vi två. Snart är det helg undra vad som händer då haha känner mig så utråkad någon som vill leka? HAHA...


Imorgon ska man evenuellt hem till mimmi och slappa Pussa på min Älskare kanske han är en aning yngre än mig men men What can I do He is soo Cute<3
Kanske ska ta dricka lite Te.:) Byee

Over And Out

Inga kommentarer: