onsdag 7 januari 2009

Kyligt..

Usch idag var det riktigt kyligt väder ute, Idag var jag på banken och på jobbet i högdalen men min chef som jag skulle träffat idag hade gått hem hans dotter var sjuk så skulle komma i morgon igen kl 2 så vi får hoppas han är där då.. Idag ska man eventuellt åka till västerås till isaks lilla syster Irina som är bosatt där med sin pojkvän. vi tänkte se hur det har det och hämta hanna på samma gång så slipper hon åka tåg. Idag kollade jag på Gossip girl haha nu märker man att hormonerna börja komma bölade som en liten flicka på 2 år som förlorat sin barbie haha helt sanslöst visst fåller man en tår hit och dit men det här var ju bara löjligt hehe.!!

Vill bara komma iväg igen kollar på resor till thailand nästa vinter dags och boka snart igen:) ska bli såå skönt att boka ny resa.. Me loving it!

6 kommentarer:

Kamilla Helen Olsson sa...

heej:) Ja fy, Stackaren. Vi får hoppas på de bästa! :) Hörde (samt läste nu) att du e på smällen! Grattis! Det ända som e trist är att ni kanske flyttar! Men ni får göra de som är bäst för er såklart!
Ses ihelgen? eller ni är upptagna? längesedan vi sågs! puss

KimMikaelaKarlsson sa...

Heej Jaa:) det har kommit som en chock för oss alla:D Ja de är ju synd fast vi får se vad som händer måste ju tänka frammåt nu:D Ja det kanske vi kan göra vore ju jätte skoj:))vi kan kanske hyra film och käka något gott:D för jag dricker ju inte längre haha:D vore verkligen jättte skojiigt:))

Kamilla Helen Olsson sa...

jaa. verkligen! Ja, men det är ju klart! Vilken tur att båda två inte har något emot att flytta dit då. Annars kanske de blivit lite knepigt! Ja, Men kan vi inte göra det då? E ni upptagna imorron? Annars kanske vi skulle kunna laga någon midda till Lets dance? och efter de sätta igång en film? :)

KimMikaelaKarlsson sa...

Jaa Men det kan vi nog göra för min låter det jätte skoj:D Ska bara kolla med isak när han slutar men det ska nog gå bra:))Gud vad skoiijigt

Kamilla Helen Olsson sa...

yes. men toppen! jag slutar klockan halv sex dessvärre. men i västa fall så kanske vi kan ses på willys när mitt tåg kommit in till älvsjö eller om du igge &arne handlar innan jag kommer hem! ska be arne ringa igge sen så kan de planera hur de tycker e bäst. :) pusss!

KimMikaelaKarlsson sa...

Ah men vi kan nog möta dej det är ingen stress :) Ah men be han göra det så får grabbarna plandera lite..:D Gud vad skoj detta ser jag fram imot. Haha såg Barnhemmet härom dagen. den tyckte jag var jätte bra den måste du se om du inte gjort det än:) ses i morgon..