tisdag 7 juli 2009

Tisdag:D

Sitter hemma och funderar om jag ska ta mig ett skönt bad och läsa skvaller hehe men det brukar ju inte alltid gå så bra när jag ska läsa i badet.. Idag fick älsklingen hoppa in och jobba med chrille på hans jobb. så är lite ensamt här hemma tycker det är väldigt trisst med tanke på att han faktiskt har sin semester nu då ska han ju inte behöva jobba. men men har inte så mkt och säga till om:D Men min karl är så snäll så han hjälper gärna till. Inatt fick jag inte mkt sömn hade så fruktansvärt jobbigt med värkar och att jag behöver kissa hela tiden, Usch hoppas så innerligt mkt att han kan komma snart vill verkligen att det ska vara över med denna väntan.

Igår får vi inte glömma att elfsborg spelade och vann :) 3-0 inte illa wohoo:D
Saknar min underbara familj jätte mkt:(

Inga kommentarer: