söndag 5 juli 2009

Helgen!

Ja nu var helgen redan slut har verkligen haft en jätte rolig och mysig helg..

Fredagen:
Älsklingen fick för sig att bara jag och han skulle gå på skansen så vi tog tuben in till slussen där vi åkte båten över till djurgården jätte mysigt sen gick vi runt på skansen och såg massa söta djur och fina småhus där människor hade bott för evighetsen:)) Sen lyckades älsklingen få in mig i akvariet där vi kollade på dock inte lika fina djur som ormar krokodiller m.m haha=) Men kvällen var helt suverän tack till dig älskling<3

Lördagen:
Åkte vi hem till isaks far och syster sen fick äslklingen för sig att vi skulle åka och spela minigolf så vi fyra drog iväg till minigolfbanan och hade det riktigt skoj jag kom 2:a woohoo :D:D älskling kom dock sist hehe...
Sen åt vi glass och åkte till affären där vi köpte godis och gott gott. Sen vidare hem till hanna och björn där vi spelade chicago i 4 timmar jag lyckades faktiskt vinna 1 gång riktigt stolt hehe..:D Hanna chockade oss alla när hon fick straight flush hehee:D:D duktig tjej:D

Söndagen:
Har nu varit vaken en stund jag och älsklingen åt frukost tillsamans vid matborden en riktigt trevlig start på morgonen..:D Nu slappar han vid tvn och jag här vid datorn Yey skojig helg



1 kommentar:

Unknown sa...

Vad søt du ær med din stora mage! Hoppas han kommer ut snart :)