onsdag 15 juli 2009

15 juli 2009

God morgon allt folk!
Inatt sov jag lite oroligt men fick min sömn efter mkt vridandes i sängen, Vaknade vid 10.30 och gick upp och tog mig en dusch. våran underbara pojk vill inte riktigt komma ut känner jag, Har haft en svag känsla av mensvärk ett tag men med oturen på min sida går jag över tiden. Älsklingen ligger fortfarande och sover ska nog gå och väcka baby snart:) i övrigt mår jag bra;D lite hungrig bara. Kollar på sjukhuset nu så skriver mera senare!

Håll tummarna för att han vill komma ut!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror han kommer inatt :) Kramisar!

Joanna Jenny hammerin sa...

snart så gumman. :) Glöm inte mig då.. jag springer upp om så måstes hehe. Puss på magen

Mammanettan sa...

mormor o morfar väntar ofantligt mycke på eran lilla benjamin kommer på fredag puss min lilla pussgurka hälsa svärson

KimMikaelaKarlsson sa...

vi håller tummarna=)