tisdag 24 mars 2009

Skatten

Aa nu har vi kollat våran skatt på nätet Och det var ett glatt reultat måste jag säga. Och pengarna kommer ju vid midsommar oxå och det kommer verkligen behövas då:))
så bara massa positiva gubbar om skattebeskedet:))
Nu har jag lånat telefon av svärfar min Tack Tack, så Nu har man old fashion igen ha.
Snart ska vi äta mat och idag blev det lättlagat falukorv med potatismos nam nam..
Sen har vi städat upp rummet och kollat på alla våra fina barnkläder och vår barnvagn
har även fyllt i mina papper om havandeskaps penning som jag funderar på att söka men vi får se hur jag gör..
tog även med mig lite böcker på försäkringskassan om lite info om graviditet m,m
så nu har jag lite läsning framför mig..

Bye bye.<3

1 kommentar:

Missy Jay sa...

kom igen. Visa bild på sten lders mobilen då hehe. Miss you