fredag 20 mars 2009

Mordbrand!

Hej allihopa..!

Vaknade av samtal i morse av älsklingen som säger, Gud vad tur att du inte jobbade idag!!! Jag som vanligt fattade ingeting men då säger han att mimmi har sett på nyheterna att cafet i högdalen att brunnit, där Av chefen och 1 till har förts till sjukhus med svåra brännskador, Två stycken hade tidigt i morse tagit sig in i cafet och överföllt dem och sedan slängt ut någon brännfarlig vätska på golvet och tänt på och stuckit där ifrån. Så det klassas som mord brand.. Men när jag var som oroligast kom jag på kan ju testa och ringa till jobbet och se om någon svarar.. Och ja min chef svarar som vanligt och jag blir liksom helt paff haha men så kom det fram till att det var det andra cafet i högdalen som ligger i den gången vi jobbar på tur för min och mina kollegor men Usch vad hemskt måste jag säga för det som jobbade där.
Och man undrar ju varför de gjorde så här om det var någon slags uppgörelse eller om det bara gjorde det för att..
Tänk om det gör så mot andra affärer i högdalen?? Usch Usch Jag som ska jobba imorgon...

Men Idag är det fredag och pojken min ligger och sover han kom hem från jobbet för ett tag sen så han ska väl vila ett tag nu, Idag ska man inte göra något speciellt vad jag vet ska nämligen upp och jobba imorgon bitti:((
Men men vad gör man åt det. Nu ska man se lite Desperate housewives tror jag;)

Inga kommentarer: