onsdag 11 mars 2009

SemesterSvenskar:)

Satt och kollade lite på tv4 där det visas Semestersvenskar Men längtar så tillbaka att blir ju tokig, det är nämligen i Thailand <3 Men vi planerar att vara där nästa år över jul & nyår när pojken blivit äldre;) Imorgon är det min underbara mammas födelsedag :):) Ska bli super skoj att komma ner på fredag längtar ju så,
Känner mig seg i hela kroppen och att veta att man ska upp i morgon bitti och börja jobba 6.15 gör inte saken bättre uscha. Men ska till mvc imorgon oxå längtar att få höra min bebis hjärta <3
Isak är på innebandy träning så får vi väl se om han kommer hem efter den han kanske skulle hem till chrille och se på fotboll vi får se.. Ska väl lägga mig i sängen och låta ryggen vila sig lite.
Ska försöka skriva i morgon igen Ha det gött folket!


Älskar min underbara Familj:)

1 kommentar:

Missy Jay sa...

whata fuck vilken min jag har :S hmm hittade du inget bättre kort hahaha. Syns på fredag.