tisdag 26 januari 2010

Dagens slut!

Ja då var det inte mycket kvar på denna dag! Lillikillen har feber sen kl 3 på dagen och verkar inte vilja gå ner , Men han verkar inte lida så mycket av det förutom att han är väldigt trött av sej, Men han äter osv så vi får avakta och se. Hoppas bara han blir frisk till helgen då han ska döpas! Mammas Favoritkille

Till middag så gjorde jag Kasslersås med Pasta blev faktiskt väldigt gott!
Ikväll så är det yttrerligare Paradise hotell Kan bara inte sluta titta haha Njuter verkligen. Fick även lite städat idag oxå Skönt!

Imorgon ska jag till Bvc på 6 månaders kontroll Då tänkte jag även passa på och gå runt och titta lite, Tänkte även ta mig en tur till gymmet där och kolla vad det kostar för i månaden och gymma där! Sen får man inte glömma att jag ska boka Klipptid till Älsklingen oxå!

Ha nu en Underbar Tisdagskväll Peeps !

Ciaao!

Inga kommentarer: