fredag 1 januari 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Aaa fött Barn !
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nepp inte vad jag kan komma ihåg!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Aaa Några stycken faktiskt!
4. Dog någon som stod dig nära? Aaa min Älskade Morfar <3
5. Vilka länder besökte du? Inget.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En ny bil.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 juli då min älskade Benjamin föddes!
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning.
9. Största misstaget? Vet faktiskt inte!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nää inte något allvarligt.
11. Bästa köpet? Våran tv.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigaretter och till Benjamin <3
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Aaa fanns mycket som gjorde mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I gotta felling - Black eyed Peas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Aaa gladare i år Absolut fick ju min son<3
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat tid med min familj.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökt !
18. Hur tillbringar du julen? med min systers familj och Isaks pappa samt Syster Och lilla Benji
19. Blev du kär i år? Aaa i min son vid första ögonkastet Fast en annan sorts kärlek <3
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes solklart :)
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Presentkort på Ginatricot :)
22. Något du önskade dig men inte fick? Nepp inte vad jag kan komma på.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt hemma hela dagen och kvällen Själv med pojken.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Aaa en bättre lägenhet på ett lämpligare ställe

Inga kommentarer: