söndag 22 november 2009

Mörkt!

Klockan är bara 3 och det är redan mörkt ute :) Så snart är julen här!!
Igår var vi hemma hos mimmi robban och James Och hade det riktigt trevligt hehe mycket skratt från mimmi och min sida haha KÄÄFTEEN!!! hehe bara mimmi som fattar Min söta lilla SnoppSchlager! Gick hem vid 2 så det blev ganska sent Men en trevlig kväll med Bira och underbart sällskap! Idag kommer det inte bli mycket gjort bára slappa och glo på tvn.
Denna månad bytte Isak och jag Denna månad har jag hand om ekonomin och han inköpet som tex: Mat m.m så just nu sitter han och skriver matlista som vi ska handla på Onsdag he det ska bli kul och se vad han har skrivit sen. Imorron blir min underbara Pojkvän 25 år :) Så skojigt ska bli tårta och något gott och äta:) Tiden bara springer iväg Lilla benji blir även 4 månader imorron då ska vi till bvc och prata om Matportioner och väga han m.m Så imorron ska han får äta riktig mat för första gången haha ! Just nu ligger lilla Benji och sover han vart lite trött efter lekandet med sin far=)

Jag hoppas Alla har en underbar Söndag!

Massa Kärlek till Min Underbara Familj i Borås/Falköping
Peace Love And understanding!

Inga kommentarer: