måndag 2 november 2009

Iam Back

Då befinner man sej hemma igen från min tripp i Borås och falköping, Har inte riktigt haft tid och bloggat. Men nu är jag på hemmaplan igen så då ska jag uppdaterar er lite, Förra fredagen åkte jag ner till falköping med hamme för vi skulle på lilla emelies dop:) Blev riktigt lyckat tyckte jag. På söndagen åkte jag till mamma och pappa sen dess har jag vart där har umgåts med familjen:) På onsdagen kom min älskade pojke ner oxå han hade ju varit i Barcelona med jobbet under helgen osv. sen Gjorde vi inte så mkt var i stan och handlade lite söta kläder till Benjamin. Men nu är vi hemma igen så var vi och storhandlade massa mat så vi har det fullt hemma nu. Ikväll blir det väl bara någon film eller slapp framför tvn:) Så har en underbar kväll !!

Inga kommentarer: