måndag 12 oktober 2009

I am Back

Har totalt glömt bort min blogg hehe men nu är jag tillbaka, Det har inte hänt så mkt sen sist jag blogga så ni har inte missat mkt, Var i borås på begravning , det var en jätte fin begravning som mín kära mor hade gjort i ordning. Så nu har vi fått säga farväl till våran älskade morfar.
I helgen som var så tog vi det lungt kollade på fotbollen som inte riktigt gick som man hade velat
Idag ska jag laga korvstroganoff till middag nam nam. Nu är det inte långt kvar till baby far till Barcelona med jobbet kommer sakna han massor men ska befinna mig i falköping och borås under den tiden så kommer ha mkt annat och tänka på, Min älsade systerdotter ska döpas så det ska bli riktigt skoj <3

Min älskade benjamin bara växer snart är han redan 3 månader och ska ta sina första vaccinationer. Han är helt underbar alltid pigg och glad hela tiden:D Sover hela nätterna så kan inte bli bättre:D

Nä nu blir det mys med pojken och titta på tvn innan jag börjar med middagen!!

Later Peeps:D

Inga kommentarer: