söndag 18 oktober 2009

Filmkväll

Är grymt besviken att filmen inte fanns att hyra FAAN! Var ju så inne på att se den nya johan falk filmen blää fanns bara 4an att hyra men kan ju inte se den om jag inte sett 3an. Så det fick bli en annan film med Clive Owen och Naomi whatts Men den ska tydligen med vara bra,
Idag har vi ätit Potatis fruskostkorv med peppartotsås Mumsen och kollat på Innebandy mellan Storvretan - Warberg Var ganska trevligt fast känner mig inte riktigt på topp idag Grymt seg i kroppen så ska bli skönt att bara glo film. Fast först ska jag se de efterlängtade Avsnittet av GOSSIP GIRL som jag väntat på hela sommaren så kl 19.00 5 Yeaay. I Veckan blir det mkt som ska göras imorron ska jag ta med lilla benji till bvc för hans första Vaccination sen ska det köpas doppresent till lilla Em , Sedan måste vi tvätta en jävla massa kläder.. Vi ska även åka till örby och handla kläder till Benjamin ska tydligen vara jävligt billigt där.
Så nu ska det laddas med Cheese Balls och chocklad och lite Hallonsoda på det:D Så ha en riktigt underbar kväll<3

Älskar Benji och Isak Mest <3 Always And Forever

Inga kommentarer: