måndag 10 augusti 2009

Måndag!

Idag började Isak och jobba Känns riktigt trist med tanke på att han har varit hemma med mig i 5 veckor. Så nu är det bara jag och lilla Benjamin <3 vilket oxå är jätte mysigt. idag har vi bara legat och mysat jag och han helt underbart, Fick även lite städat oxå. Nu är isak hemma fast har lagt sig och vilat med benjamin så jag passade på att ta mig en varm dusch och lite bloggande hehe:) Undra vad det blir för mat ida?
Imorgon är det en ny dag då kanske man ska ta sig en promenix till högdalen till mitt gammla jobb:)

Nu skriker Älsklingen ska ta honom så isak får sova lite <3


Byee:)

3 kommentarer:

Kamilla Helen Olsson sa...

Gaah jaa bler galen. varför är de så knepigt att få in en komentrar på dina inlägg? jag har typ testat 10000gångernu.. hoppas de funkar denna gången :) hur som helt de jag skulle vilja säga dig eller rättare sagt fråga dig är, näär ska vi seees?:) vi ska grilla och dricka turk-öl :) hihi. pusssss

Kamilla Helen Olsson sa...

aah? de gick `? :) haha coolt. nu vet jag hur man gör :) hihi

KimMikaelaKarlsson sa...

hehehe asså cp sida:)) Ahh det var en bra fråga vi får ta och göra det någon dag ju vore ju riktigt sköjigt;) Pöss