söndag 23 augusti 2009

1 Månad:)

Aaa idag är våran underbara älskling redan 1 månad ;)) tiden springer iväg. Kan inte föreställa mig ett liv utan honom<3<3 Mamma älskar dig mest


I helgen har man inte gjort mkt vart på innebandy turnering i kallhäll.
Sen igår kväll satt jag hemma med mina älsklingar och drack folköl hehe. Längtar tills nästa helg då ska vi på spelning på brekten då ska jag ta mig en STARK ÖL HEHE.
Men idag blir det fotboll Yey.. Sen blev det bestämt att det blir LADIES NIGHT iallafall med syster yster vilket ska blir riktigt skoj, Kan behöva unna MIG lite ...

Nää nu ska man snart gå till affären Ciiaoo Peeps.

3 kommentarer:

Joanna Jenny hammerin sa...

sicken liten charmtroll. Kommer bli poppis bland tjejerna :) Ja ladies night. SKOJ. FULLA here we come. Älskar er

Kamilla Helen Olsson sa...

Hallå! japps vi kommer till er imorron! Vi tog reda på att matchen börjar kl sex och de underlättade en hel del faktiskt :) så då var de bara givet att vi skulle till er innan! Meeen, du ska väl med till brekten? de vill jag att du ska! puusss!

Kamilla Helen Olsson sa...

Bra dääär- vad gör ni ikväll?`pusss!