tisdag 26 maj 2009

Underbart väder det vart idag dock har jag jobbat hela dagen. Riktigt nöjd blev jag med min lön iallfall=)) Så igår var vi och storhandlade mat och hämtade våran dator som vart på lagning så nu funkar den galant! Har precis ätit middag och ska snart ta mig en dusch sen blir det desperate housewifes=) Till helgen åker vi till BORÅS Ser verkligen fram imot det och träffa mammsen och pappsen som jag saknar så.

I söndags åkte min sis hem till borås igen har varit jätte trevligt och har dig här känns som om vi hittat tillbaka till varandra lite som vi hade det innan du flyttade då vi aldrig talades vid , så har äntligen bra kontakt med båda mina syskon igen=) Underbart<3<3

Imorgon bitti ska vi på våran första föräldrarkurs Gud vad spännande och skoj=) går då även in i vecka 34 så nu springer tiden iväg bara snart är våran älskade bebis här:))

2 kommentarer:

MissAlexsandra sa...

hoppas ni får de skoj på föräldrarkursen :) pyssissar

Joanna Jenny hammerin sa...

Känner absolut detsamma. Tusen tack för att jag fick vara hos er. Hoppas ni får det skoj imorgon... Kör sedan försiktigt ner på fredag <3. puss