onsdag 27 maj 2009

Föräldrarkurs

Ja i morse var jag och älsklingen på föräldrarkurs riktigt skoj faktiskt fick lära oss mycket nytt.
Vi var då såklart yngst av personerna som var där.
Vi var även det i gruppen som skulle ha barn först alla andra skulle inte ha förän i slutet på agusti månad typ. Nästa vecka ska vi tillbaka igen då ska vi även se en film =) ser fram imot det.

Nu har baby och jag vart lite onyttiga och ätit pizza =) Tänkte vi skulle slappa till fotbollen plus att jag var så slut i kroppen efter jobbet. Inte lätt att jobba på cafe hög gravid=)
Allt närmre kommer vi fredagen vilket betyder att jag snart ska träffa mina underbara föräldrar
Ska blii så skojigt, Imorgon ska jag faktiskt promenera till jobbet ska försöka vara lite duktig haha längtar tills all dess FETT PÅ KROPPEN är borta hahaha vill ha på mig min bikinis igen och fina sommarklänningar=) Men bara 7 veckor till max 10 sen såå är jag fit for Fight igen=)...
Nää nu ska jag lägga mig och breda ut mig i soffan och hejja på Man united =)=)

1 kommentar:

Joanna Jenny hammerin sa...

gå inte för fort så du tippar framåt bara hihihi. syns imorgon!