tisdag 10 februari 2009

shopping i Globen!

Ja faktiskt kom nyss hem från globen har handlat present till isak och ett par strumpebyxor till lilla mig:D Hehe Hela visen blev dyr hahaha...
Idag ska man försöka se något avsnitt av oth eller gossip girl har ju lite och ta igen,
Usch hade så svårt att sova inatt vaknade hela tiden av att magen spände och var tvungen och kissa samt huvudvärken gjorde inte saken bättre. men nu e lillen lugn igen, efter en tråkig dag på jobbet förtjänade jag mig lite Mc donalds i globen haha,
Snart kommer älsklingen hem saknat han så<3<3
magen den Bara växer och växer hehe måste snart även köpa nya bh detta börjar bli dyrt nu ju. haha men det är jag värd tycker jag, Massa saker som behöver köpas,
Nu är det bara 6 dagar kvar till ultraljudet VÄNTAAAR:)

Inga kommentarer: