söndag 15 februari 2009

Nu börjar helgen gå mot sitt slut, Men inte ska man KLAGA för den har vart helt underbar måste jag säga Jobbade i lördags på Alla hjärtans dag. Vilkket gick jätte bra sålde för riktigt mycket, Sen gick jag och Älsklingen ut på middag vi åt super god kina mat på Chendo. Sen for vi med bilen till heron city och där spelade vi lite spel kastade basket och sådant som finns i spel hallar sen gick på vi Seven pounds vilcket jag rekomenderar stort Riktigt bra film måste jag säga. Sen åkte vi hem...
Helt perfekt dag<3<3

Imorgon är det dags....
Känns lite läsktigt nu när man väl tänker på det nu ska man verkligen få se sitt barn på riktigt och så att allt är bra. Kommer nog inte kunna sova så mycket inatt,

Imorgon jobbar man morgonpass vilcket betyder att man börjar kl 6.15 det skönaste passet och jobba för då slutar man klockan 1 Nice:D
Ikväll va vi på innebandy Isak min hade match. 1 Vinst 1 förlutst men såg inte så mycket av matchen Pratade för den mesta delen med Millan:) vi ska snart leka igen.
Pratade om vårat gammla Innebandy lag som man saknar haha riktigt skoj.



Nu ska man lägga sig i soffan Jämte älsklingen och se på fotboll:):)


Man Ska Ju inte Klaga;)

1 kommentar:

Kamilla Helen Olsson sa...

hihi. nää klaga är så TRIIIIST!fyfan! :)