onsdag 24 februari 2010

Sooool

Ja idag ligger solen på ganska fint faktiskt riktigt skönt väder ute :)
Men måste säga det har varit riktigt jävla kallt ute Uscha . Idag är det onsdag och det är isaks sista kursdag så imorron börjar han jobba igen och måste vara ute så vi får hoppas det blir lika skönt väder imorron oxå.

Mammas lillkille ligger och tar sig en tupplur han vart lite trött efter allt lekande och pratande här på golvet. Kan inte förstå att han redan är 7 månader tiden bara springer iväg Älskar han så enormt mycket kan inte beskriva med ord.. <3<3

I måndags var jag och satte in min P-stav vilket gick jätte bra hehe känndes inte alls ju. Jag som hade skrämt upp mig så men men där ser man.

Snart kommer helgen igen gud vad skönt då blir det nog lite vin och öl med vännerna.
Sen imorron är det löning göttans måste skaffa mig gymkortet nu känns som om man drar ut på det eller är lite för slapp. men innan helgen så . för då kanske man kan gå och träna på lördag efter innebandy matchen eller kanske till och med innan:)

Till middag blir det varmkorv med potatismos gott och enkelt som jag brukar säga!

Ha en riktigt underbar Onsdag peeps <3

Inga kommentarer: