måndag 7 september 2009

Måndag...

Nu är man hemma igen efter en jätte mysig helg i Borås Med både mycket skratt och gråt. Tack Pappa och mamma för Benjamins gunga<3 Hade det verkligen super skoj med familjen vi drack lite gott och kollade på fotbollen i lördags m.m

Helt underbart!


Tänker på dig Morfar gör ont i hela mig när jag snart vet att det är dags för dig att lämna oss!
försöker hela tiden och stänga känslorna ute måste ju vara stark och se framåt har ju Min lilla benjamin och tänka på men kan inte råför det känns så jobbigt och äskar dig så enormt mycket.
Tänker på alla våra fina minnen vi har bakom oss du har liksom funnits i mitt liv hela tiden du bodde granne med mig när jag fick min egna första lägenhet du har ALLTID ställt upp i vått och torrt <3<3>Will love Always and forever <3

Inga kommentarer: